środa, 26 września 2012

perfumowany antyperspirant od FM.

Dziś będzie o antyperspirancie w kulce marki FM, którego używam już naprawdę długo- od czasu do czasu zmieniam sobie tylko ich zapachy. Pewnie wiele z Was nie słyszało o tych kosmetykach, dlatego postanowiłam stworzyć dla Was taką recenzję. Antyperspirant ten można nabyć w trzech wersjach- damski, męski oraz bezzapachowy- przeznaczony dla kobiet i mężczyzn! Opakowania produktów różnią się od siebie tylko kolorem- damski jest biały, natomiast męski- czarny (wcześniej bordowy). Dostępnych zapachów jest naprawdę wiele- dla kobiet dziesięć, dla mężczyzn- osiem, każdy współgra z najpopularniejszymi perfumami dostępnymi w ofercie FM. 

"Perfumowany antyperspirant stworzony specjalnie dla aktywnych kobiet i mężczyzn. Unikalna formuła eliminuje skutki zwiększone potliwości, a starannie dobrane składniki intensywnie nawilżają delikatną skórę pod pachami. Antyperspirant nie brudzi ubrań i jest wygodny w aplikacji. Nie zawiera alkoholu etylowego. Szeroka paleta zapachów pozwala dobrać odpowiedni zapach kosmetyku do ulubionych perfum.  Pojemność: 50ml.

Każdy ceni sobie długotrwałe uczucie komfortu i świeżości. Deo roll-on sygnowane marką FM posiadają: unikatową formułę antybakteryjną. W odróżnieniu od innych produktów tego typu  dostępnych na rynku nie zatykają porów i nie powodują podrażnień. Tylko teraz Twój ulubiony zapach zapewni Ci skuteczną ochronę przez cały dzień."




Plusy:
- nie podrażnia skóry, można go aplikować nawet po goleniu
- nie uczula\i nie zatyka porów, co jest wielką zaletą w przypadku wrażliwej skóry
- nawilża skórę pod pachami
- wygodny w aplikacji
- nie brudzi ubrań, nie barwi
- przeciwdziała pocenie
- jest wydajny
- dostępny w wielu wersjach zapachowy, każdy może wybrać zapach dopasowany do perfum

Minusy:
-jak dla mnie nie ma- jednak zdaję sobie sprawę, że niektórzy mogą narzekać na cenę


Temu antyperspirantowi jestem wierna już od kilku lat, uważam, że spełnia wszystkie moje wymagania, jakie stawiam takiemu produktowi! Dużym plusem jest to, że można wybrać sobie zapach, który współgra z naszymi perfumami, tzn. zamawiając np. perfumy nr 23 (odpowiednik Carcharel- Amor Amor), możemy również wybrać sobie taki zapach antyperspirantu. Z tego względu, że jest to perfumowany antyperspirant możemy spodziewać się dłuższej trwałości zapachu niż przy normalnych tego typu specyfikach. Poza tym dla tych, co nie lubią zapachowych produktów- dostępne są również bezzapachowe antyperspiranty! No i bardzo istotną zaletą jest to, że kosmetyk nie podrażnia, co zdarzało mi się przy innych tego typu produktach. 

Co jakiś czas zmieniane są opakowania tych kosmetyków, na moich zdjęciach są jeszcze stare opakowania- teraz wyglądają one tak:

-kolekcja damska


-kolekcja męska


Jeśli macie dostęp do kosmetyków FM- absolutnie polecam! :)

12 komentarzy:

  1. Jak jest dobry to warto poświęcić te kilka groszy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam nic z tej firmy, chociaz moja ciocia jest konsultantka;) ale chetniej u niej kupuja chemie niz kosmetyki, chyba ze perfumy

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zawsze myślałam że FM to tylko perfumy ;) z chęcią bym wypróbowała te antyperspiranty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że FM Cię zachwyca coraz bardziej :) Ja mimo wszystko pozostaję wierna Garnierowi, sprawdza się u mnie najlepiej, ale dobrze wiedzieć, że kosmetyki FM są warte polecenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz bardzo ciekawe posty :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego męskiego bloga :)
    'Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki za odwiedziny :) juz jutro zapraszam na nowego posta :) iii chyba sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie to ze mozna sobie dobrac zapch do perfum :) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie Fm, tez jestes dystrybutorem??; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama już od wielu lat jest dystrybutorem :)

      Usuń